فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

 اعتلای بسیج در جامعه  از اهداف سازمان بسیج است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: اتفاقات جدید مانند اختلاس‌ها و حقوق‌های نجومی در راستای اقدام دشمن بود تا باور‌ها و اعتماد مردم به نظام اسلامی را کمرنگ کند.

 اعتلای بسیج در جامعه  از اهداف سازمان بسیج استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛، سردار مظاهر مجیدی  فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در هشتمین اجلاس مجمع بسیج استان همدان اظهار داشت: اعتلای بسیج در جامعه هدف موضوعی جدیدی است که به  تازگی در سازمان بسیج پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پس از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی میگذرد، خاطر نشان کرد: اتاق جنگ دشمن همچنان فعال است و باید هوشیاری لازم را در این رابطه داشت.

مجیدی با اشاره به اینکه اتاق جنگ دشمن بیش از پیش در جنگ‌های نیابتی فعال شده است، تأکید کرد: دشمن فتنه جدیدی را در راستای ایجاد رخنه در اعتقادات مردم انجام داد به نحوی که هم جغرافیایی و هم اعتقادی بود.

فرمانده سپاه استان همدان  تاکید کرد: با شرایط  خطیر منطقه اگر تدابیر حکیمانه رهبری و حرکت نیرو‌های مردمی برای رفع رخنه نبود، موفق نمی‌شدیم.

وی افزود: حرکتی که دشمن در منطقه انجام داد موجب ایجاد بصیرت جدیدی شد و مردم منطقه و کشور در برابر آن ایستادگی کردند.

مجیدی با اشاره به  اینکه دشمن با هدف قرار دادن باور‌های مردم که جزو ارکان نظام جمهوری اسلامی است سعی در تضعیف نظام اسلامی دارد، گفت: اتفاقات جدید مانند اختلاس‌ها و حقوق‌های نجومی در راستای حرکت دشمن بود تا باور‌ها و اعتماد مردم به نظام اسلامی را کمرنگ کند و این قلمرو خیلی وسیع‌تر از جنگ هشت ساله و جنگ‌های نیابتی است.

وی با اشاره به اینکه نشانه رفتن باور‌‌های مردم، ذهن و فکر 80 میلیون ایرانی را درگیر کرده، افزود: مقابله با این رخنه دشمن حرکت بزرگ‌تری می‌خواهد که سازمان‌های نظامی به تنهایی پاسخ آن را نمی‌دهد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: بصیرت بالایی لازم است تا 80 میلیون جمعیت ایرانی علیه این نفوذ جدید ایستادگی کنند.

وی با اشاره به طرح مسئله خانواده و مسجد در مجمع، افزود: پایه و زیربنای حرکت جدید باید بر مبنای خانواده و مسجد بنا شود.

مجیدی با اشاره به وظیفه خطیر نهاد خانواده و نظام آموزشی کشور خاطر نشان کرد: راه مقابله با نفوذ و رخنه در نظام اسلامی  حضور فعال و موثر نهاد خانواده، آموزش و پرورش، آموزش عالی و نخبگان است.

فرمانده سپاه انصار الحسین همدان با بیان اینکه ارکان نظام از مسجد حرکت خود را آغاز و  با بسیج عمومی ایجاد شد، گفت: تجربه نشان داده اگر انسجام و وحدت ایجاد و به عنوان یک گفتمان در جامعه مطرح شود به طور قطع و یقین موفق خواهیم شد.

 انتهای پیام/ص.ف

  از اهداف سازمان بسیج اعتلای بسیج در جامعه است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار